loading...
دنیای جیگرطلا-سایت رسمی اموزش و دانلود رایگان-jigartala
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قالب اپارات برای رزبلاگ 4 2886 raymondhicle
اموزش کار با بیسیک فور اندروید/b4a از مبتدی تا حرفه ای_ساخت برنامه اندرویدی 8 1263 akbrai584
اموزش ساخت برنامه اندروید 7 1152 akbrai584
آموزش ریپ زدن قالب چت روم- قسمت اول 4 1045 mani
اموزش ساخت برنامه پیامکی برای اندروید 0 663 123
اموزش های اولیه و اشناییی با صفحه کار b4a 2 807 jigartala
دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 – نرم افزار شبیه ساز اندروید-جدیدترین نسخه 0 563 jigartala
چطوری با aide کار کنم و نرم افزار اندرویدی بسازم 2 708 jigartala
چگونه یک سایت رایگان بسازیم 3 862 jigartala
آموزش کامل فعالسازی وردپرس شبکه(سیستم بلاگدهی) 1 642 jigartala
ساخت قالب چتا 3 876 jigartala
اموزش ساخت قالب چتا با همه جزعیات 1 664 jigartala
اموزش ساخت قالب چتا 0 522 jigartala
اموزش کار با aide_برنامه نویسی 1 622 123
نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید 1 557 jigartala
طراحی قالب رزبلاگ 0 540 jigartala
قالب کوردی وردپرس 0 500 jigartala
چگونه یک وبلاگ بسازیم 0 528 jigartala
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی یه حالی دارم 0 523 jigartala
دانلوداهنگ جدید محمد رضا هدایتی دلم بیقراره 0 533 jigartala
admin بازدید : 290 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (1)

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

مواظب چشیدن عشق ها باش

بعضی ها طعم کشک میده !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی

اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره

بش تکیه نکنی !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را

از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

 

ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟

ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟

ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ

ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن

آدم بشو هم نیستن !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

دست هایش با من ، چشم هایش در خیابان و دلش …

این یکی را نمی خواهم بدانم ولی لعنت به دل هرزه ات !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

بی معرفت نیستم

ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردنه منه نمیشم

حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

من و تو ما شدیم ولی نمی دانستم که مایمان آوازی می شود

برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه

منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حق مسلم !

بیش از حد لطف نکن …

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه

کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

همیشه با من یکرنگ بودی

سیاهم می کردی !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

از من خواست حلالش کنم

همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

SMS Significant

من مدت هاست از صداقت خبری ندارم

هر کسی دیدش سلام من را هم برساند !

اس ام اس تیکه دار و فاز بالای خفن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1393/09/04 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد ... سايت زيبايي داريد اگر براي سايتتون نياز به بنر يا هدر يا لوگو داشتيد تيم ما در با طرح هاي حرفه اي در خدمت شماست : اينم تعرفه هاي طراحي ما :
468*60 = 4000 تومان
12*240 = 4000 تومان
125*125 = 3000 توامن
250*300 = 70000 تومان
هدر حرفه اي و جذاب : 10000 تومان و معمولي پايين تر
لوگو : 8000 تومان
استايل دهي : 12000 تومان
براي ديدن نمونه کار ها لطفا به سايت سر بزنيد:
http://boxtheme.ir
براي سفارش نيز از منو - به بخش تماس با ما بريد مشخصات سفارشتون رو بگيد و ارسال کنيد...
ضمنا براي هدر و لوگو ، نصف مبلغ اول پرداخت بايد بشه ولي براي بنر بعد از تحويل کار پرداخت ميکنيد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟عایا دوست دارید امکانات بیشتری قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 419
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1268
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 859
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,418
  • بازدید ماه : 4,418
  • بازدید سال : 142,965
  • بازدید کلی : 655,327
  • کدهای اختصاصی