loading...
دنیای جیگرطلا-سایت رسمی اموزش و دانلود رایگان-jigartala
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قالب اپارات برای رزبلاگ 4 2886 raymondhicle
اموزش کار با بیسیک فور اندروید/b4a از مبتدی تا حرفه ای_ساخت برنامه اندرویدی 8 1264 akbrai584
اموزش ساخت برنامه اندروید 7 1153 akbrai584
آموزش ریپ زدن قالب چت روم- قسمت اول 4 1047 mani
اموزش ساخت برنامه پیامکی برای اندروید 0 663 123
اموزش های اولیه و اشناییی با صفحه کار b4a 2 809 jigartala
دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 – نرم افزار شبیه ساز اندروید-جدیدترین نسخه 0 563 jigartala
چطوری با aide کار کنم و نرم افزار اندرویدی بسازم 2 709 jigartala
چگونه یک سایت رایگان بسازیم 3 863 jigartala
آموزش کامل فعالسازی وردپرس شبکه(سیستم بلاگدهی) 1 642 jigartala
ساخت قالب چتا 3 877 jigartala
اموزش ساخت قالب چتا با همه جزعیات 1 665 jigartala
اموزش ساخت قالب چتا 0 522 jigartala
اموزش کار با aide_برنامه نویسی 1 622 123
نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید 1 557 jigartala
طراحی قالب رزبلاگ 0 540 jigartala
قالب کوردی وردپرس 0 500 jigartala
چگونه یک وبلاگ بسازیم 0 528 jigartala
دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی یه حالی دارم 0 523 jigartala
دانلوداهنگ جدید محمد رضا هدایتی دلم بیقراره 0 533 jigartala
admin بازدید : 376 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (1)

 

 

مرد به زن : عزیزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دین رو به زندگیم آوردی!

چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا' وجود نداره !!


 

 

 

زن .یه به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو

میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟

شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!

ن که زنه رو خوب نمی شناسم !!

 

یک زن نگران آینده است تا زمانی که شوهر کند

یک مرد هرگز نگران آینده نیست تا زمانی که زن بگیرد

یک مرد موفق مردیست که درآمدش بیشتر از مبلغی باشد که زنش خرج می کند

یک زن موفق زنیست که بتواند چنین مردی را پیدا کند

 

 

 

 

 

مردان متاهل بیشتر از مردان مجرد عمر می کنند در عوض مردان متاهل بیشتر آرزوی مرگ می کنند

 

 

 

برنده جایزه نوبل ادبیات در زمان تقدیم جایزه خود به همسرش گفت :

" این جایزه را به همسر عزیزم تقدیم می کنم که با نبودش باعث شد من بتونم این کتاب را تمام کنم " !

 

 

 

زن خوب مثل دایناسور می مونه که نسلش منقرض شده ولی مرد خوب مثل سیمرغ می مونه که از اول یه افسانه بوده!

 

 

 

چون دو سال است ازدواج کردم، دیگر از تروریست ها وحشتی ندارم.

 

 

 

 

 

من در ازدواج شانسی نداشته ام، اولی مرا ول کرد و رفت، و دومی این کار را نکرد.

 

 

 

 

 

اگر زندگی زناشویت را می خواهی نگاه داری باید در زمانی که

اشتباه کردی اعتراف کرده و در غیر این صورت ساکت باشی !

 

 

 

 

 

من و همسرم بیست سال شاد بودیم تا آنکه با هم آشنا شدیم.

 

 

 

یک زن خوب زمانی که اشتباه می کند، همسر خود را می بخشد.

 

 

 

مردی برای یافتن همسر در روزنامه آگهی داد، فردای آن روز صدها نامه برای او آمد که

نوشته شده بود:

می توانید همسر مرا بگیرید.

 

 

 

مردی با افتخار گفت: زن من یک فرشته است

مرد دیگری جواب داد: خوش به حالت، زن من هنوز زنده است.

 

 

 

 

 

مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند ، بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن

ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!!!


 

 

 

 

 

بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و

زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!!

 

 

 

مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو برداشت و رفت !

دومی : خوش به حالت ! زن من تمام دارائی مو برداشت و نرفت !!!

 

 

 

فرق پیر دختر با پیر پسر:

اولی موفق نشده ازدواج کنه

ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه !!!

 

 

 

یه ضرب المثل آموزنده هست که می گه :

مردن برای زنی که عاشقشی از زندگی باهاش آسون تره !!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی اکبر در تاریخ 1393/09/06 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
حتما به سایت تازه تاسیس شده ی مانی هاست سر بزنید چون تخفیف های فوق العاده ای داره .
ساخت سایت برای شما فقط با 15000تومان
که دامنه ی .ir و نصب سیستم مدیریت محتوا برای شما کاملا رایگان هست.
به پشتیبانی آنلاین هم حتما سر بزنید که سوالات خودتونو بپرسید
ممنون که نظر منو خوندین


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چگونه است؟عایا دوست دارید امکانات بیشتری قرار دهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 419
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 1268
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 1,161
  • باردید دیروز : 1,142
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,720
  • بازدید ماه : 4,720
  • بازدید سال : 143,267
  • بازدید کلی : 655,629
  • کدهای اختصاصی